Archivo de la categoría: Sin categoría

Taula rodona a Madrid: El poder civilitzador de la lectura

Vet aquí el video de la taula rodona sobre El poder civilitzador de la lectura, en què vaig participar a Madrid, en el marc del Primer Festival Iberoamericano de la Literatura Infantil y Juvenil.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Lectures recents i previstes, sensacions, textos propis i algunes novetats

El último tramo és el títol castellà de la darrera part del llarg relat que Patrick Leigh Fermor va fer del seu viatge a peu des d’Holanda a Constantinoble, abans de la Segona Guerra Mundial. Absolutament recomanable, encara que ja … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al suplement Bellver, i una bona notícia

Avui surt, al suplement Bellver aquesta ressenya de dos bons premis literaris. L’adjunto, per si la voleu llegir: I la notícia, que tanmateix ja us havia avançat fa unes entrades, és que participaré en una taula rodona al Primer Festival … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Primera ressenya al Bellver: comença el curs

D’una novel.la d’aventures publicada per Bromera, que recomano: La muntanya invisible. Un llibre de Francesc Gisbert. Aquí en teniu còpia:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Escalades i escaladors a Mallorca

Mentre que llegesc Inicios de la escalada en Mallorca. La apertura de doce rutas clásicas (2014), dels autors Bernat Torres i Jorge Xibillé, me mossec emocionat el llavi inferior, i és així que han de llegir-se aquestes coses. És com … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Del capità Nemo, de la consulta, de les Converses de Formentor i d’un fals dietari

Jorge Gómez fa un comentari sobre El cementiri del capità Nemo (en la seva versió castellana) al seu blog sobre Literatura infantil i juvenil actual. Parla del petit monument que hi ha a La Mola dedicat a Jules Verne, perquè, … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Salobrar

Hi he anat avui horabaixa. Els aucells s’han deixat veure a la fi. Al principi, quan he arribat, feia encara massa sol, massa calor, un poc de vent que alçava l’arena en què el fang eixut s’ha convertit després d’un … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Un comentari sobre Les verges del sol, que agraesc especialment

Perquè el seu autor és l’escriptor, boníssim metge i excel.lent persona Gustavo Catalan. L’inclou en el seu blog, i el podeu llegir si premeu aquí. Moltíssimes gràcies, Gustavo!

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Quadernisme, un segon volum

El mes de febrer vaig començar el meu segon quadern de dibuixos ràpids, d’esquetxos o com es digui en la nostra llengua. Volia dibuixar, aquell dia, el buc del convent de les Tereses a La Rambla. Em va sortir un … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Al Bellver, un llibre encantador de Neil Gaiman

Surt avui, al suplement Bellver del Diario de Mallorca. Molt recomanable lectura.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados