Archivo de la categoría: Sin categoría

Dibuixant per Son Espases

Pocs dibuixos he pogut fer els dies que ha durat l’hospitalització del nostre boníssim amic J. Ll. M. per causa d’una important operació del cor. M’ha autoritzat a penjar-los aquí, cosa que li agraesc moltíssim, ja que són, en algun … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Ressenya al Bellver, xerrada a pares i mares i un anunci per fer gana

Aquí teniu la ressenya que avui surt al suplement Bellver del Diario de Mallorca. Horabaixa, parlaré de lectures per a nins i joves a mares, pares i professorat del col.legi La Immaculada de Palma (ubicat al carrer de l’il.lustre Robert … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Dibuixos de la Serra

Entre setembre i octubre d’enguany hem caminat tot el GR 221, amb els companys i companyes del grup Peu Pla. Vàrem tenir un temps formidable, excepte dos dies de pluja forta que ens deixà xops (un, mentre fèiem el Camí … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Més lectures: periodisme, guerra, poesia, còmics i dibuixos urbans

Impossible, ja ho he comentat en qualque altra ocasió, fer la llista dels llibres que hom llegeix a mesura que les setmanes passen. Sí que em plau de temps en temps fer una menció del que més m’ha interessat. Sé … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Crònica breu d’unes hores de dibuix al carrer

Esporles. 10:30 hores. Dia 15 de novembre. N’Albert Catalan i jo ens reunim per dibuixar una estona al passeig, on hi ha les paradetes del mercat setmanal. És l’excusa per entretenir-nos i compartir una activitat que ens plau. En tenim … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Al suplement Bellver d’avui: llibres de la muntanya mallorquina

Ja ho podeu veure: dedicat a tots els qui han volgut i sabut escriure aquests llibres (i perdonau que m’hi inclogui, ja que la guia del GR 221 té alguna cosa meva). Imprescindibles per als afeccionats. I per als curiosos … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al suplement cultural Bellver

Tres bons entreteniments, que m’ha plagut ressenyar:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Més lectures

Impossible comentar totes les lectures que hom va fent o les que hom té pendents de fer. Per sort ja no tenim present en aquests anys el sentiment del deure de llegir. Ja sabem que hem de llegir el que … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Una activitat molt plaent: el dibuix urbà

Avui he participat en l’activitat organitzada per Còmic Nostrum, destinada a la difusió del dibuix urbà. Ho he fet amb més atreviment que vergonya (com podreu comprovar tot d’una). Catalina Rigo, Feliu Renom i Pere Joan han fet de mestres … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Una ressenya al Bellver: cartes perdudes i una gota d’aigua

D’una nova proposta editorial, Babulinka: que tengui sort! Ha començat prou bé. El que no està tan bé és la reprodució de la ressenya que incloc en aquesta entrada. Heu de disculpar la meva imperícia. Excusau-me, doncs.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados