Archivo de la categoría: Sin categoría

Un volum dedicat a la conservació de la naturalesa

Un dens i extens volum. M’arriba avui per correu postal. Es tracta del Llibre verd de protecció d’espècies a les Balears. Volum d’homenatge a Joan Oliver Valls, en ocasió de la seva exempció laboral. I és un paquet molt ben … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al suplement Bellver

La següent ressenya (clicau-hi i la podreu llegir bé, espero!):

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Peix fresc al Mercat de l’Olivar

Avui dematí m’he aixecat prest (com cada dia, d’altra banda) i me n’he anat al Mercat de l’Olivar a dibuixar una estona. He triat la part del peix, perquè estava ben atractiva. Penjo els apunts que hi he fet. Aquí … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Del Salobrar i de Dràcula

Surt avui al suplement Bellver del Diario de Mallorca la següent ressenya d’un llibre molt curiós, que porta al títol el nom del comte Dràcula: Mentretant, redacto una breu introducció per a una petita guia d’aucells que es poden observar … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Nous assaigs de colors

Noves aquarel.les. Algunes fetes uns dies abans de partir a caminar per La Senda de Camille. D’altres, fetes en haver tornat.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

No entenc res

Fa uns mesos, tothom volia ser Charlie. Avui, ningú no vol ser Zapata. Torno d’un preciós viatge de caminades molt fatigoses pel Pirineu, lluny de premsa i d’informacions (i de mentides), i trobo encara, i agreujada, la persecució política, mediàtica … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

D’un viatge a Creta

Hem passat una setmana a l’illa de Creta, tan germana nostra, mediterrània, amb uns bons amics. Hi hem estat molt bé, hem rigut i discutit, hem menjat millor, i hem aprofitat el temps, com a bons turistes. Hem visitat els … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

La ressenya d’avui al suplement Bellver del Diario de Mallorca, i més aquarel.les

És aquesta (si clicau damunt la podreu llegir bé): I són aquestes (recordau: proves per passar el temps i per aprendre):

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Eleccions, conferències, caminades i aquarel.les

No uso, en general, aquest espai per fer comentaris polítics. No és el lloc. Poca cosa he escrit aquí en aquest sentit. No obstant, el resultat de les eleccions del passat diumenge a les Balears (i a l’Estat) m’empeny a … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

A la revista virtual Babar, tecnologia, dibuixos i alguna altra cosa

He de resoldre un problema de memòria de la present pàgina. M’ha arribat l’avís de què molt probablement ja hauré ocupat tot l’espai que tenc assignat al meu domini en uns tres mesos, al ritme actual (i ja sabeu que … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados