Archivo de la categoría: Sin categoría

D’ahir, dues notes

Dues pràctiques, ràpides i simples. Aigua, pigment, i res pus. La primera, 20 x 20 cm, en paper de 300 gr, fotografiada encara en el temps d’eixugar-se. Quan estigui eixuta del tot quedarà molt lleugera: La segona, aquest paisatge marí … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al Bellver

En ocasió del dia de les dones, la ressenya d’un bon àlbum, esclaridor.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Anar fent

D’això és tracta. Aquí tenim un detall d’un paisatge gairebé abstracte.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Més paisatges, més cels

Més proves, més pràctiques. Aquesta és d’ahir. Anar fent: caminant. Vagarejant sense cap altra aspiració que no sigui la descoberta.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Lectures i sensacions

Sensacions? Quines sensacions? De vergonya, sobretot. I de llàstima. I de ràbia. Continua el judici polític on es despulla, sobretot, l’Estat, i on també es mostra la pressa eixorca de l’independentisme català en la tardor de 2017… La manipulació de … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

D’ahir

D’ahir, una variant d’un mateix tema, i del tema que m’agrada tractar: paisatges, niguls, reflexes, platges… Deu ser una obsessió… Imito models, cerco referents. En fi: passo l’estona observant com l’aigua i els pigments fan la seva feina… Ni una … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Un variat

He llegit aquests dies passats en el llibre La matèria de l’esperit, d’en Jaume Cabré, que el poeta Agustí Bartra ha definit, en qualque moment, la poesia així: “escriure lletres de neu a l’ala de l’oreneta”. Admirable i preciosa definició … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al Bellver

Al suplement Bellver, del Diario de Mallorca, surt avui aquesta ressenya:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

A Bellver, caminar una estona

Avui, al suplement Bellver del Diario de Mallorca, un article sobre un dels meus temes preferits: caminar, especialment en els espais naturals. La fotografia no és molt bona, disculpau-me. Intentaré substituir-la aviat. I una aquarel.la molt recent, per compensar el … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Cal seguir

D’ahir, aquesta pràctica amb niguls i voreres marines.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados