Archivo de la categoría: Sin categoría

Avui, Memòria de camins al Bellver

Avui, al suplement cultural Bellver del Diario de Mallorca, en Joan Roca i Avellà parla generosament de Memòria de camins. Gràcies, Joan!

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

I a l’Última Hora, més promoció per a Memòria de camins

Al diari Última Hora d’avui surt l’entrevista que em va fer ahir na Clara Ferrer. Gràcies, Clara! La podeu trobar aquí. En paper ha quedat com es mostra en aquesta fotografia que m’envia una bona amiga (gràcies, també):

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

I ara, una enrtevista per al programa Cinc dies

També sobre l’edició del meu petit nou llibre Memòria de camins. És una entrevista en la secció que, sobre l’excursionisme, presenta a Ib3 televisió en Joan Carles Palos, dins el magazin Cinc dies de dimarts, dia 26 d’abril passat. Comença … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Qui és més intel.ligent…?

Ell, sens dubte. En Joan Manuel Pérez i Pinya. Però, la pregunta fa referència a un joc que teníem entre els dos quan, temps era temps, treballàrem durant molts d’anys junts a l’Institut Francesc de Borja Moll de Palma. El … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Al Bellver d’aquest 28 d’abril

Mentre que jo era de caminada pel Camí de Llevant -ja en contaré coses qualque altre dia-, surt al Bellver del passat dijous 28 d’abril d’enguany aquest llarg article. Cercaré en poder una millor fotografia. De moment, penj aquesta per … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Memòria de camins: entrevista al programa Feim kilòmetres

Fins el minut 16:20, podeu escoltar si voleu l’entrevista que em va fer en Joan Martí al seu programa Feim Kilòmetres d’ib3ràdio, amb motiu del meu nou llibre Memòria de camins, que ha editat recentment la Nova Editorial Moll. Gràcies, … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Catalangate

Qui pot tenir prevencions de què l’extrema dreta governi a “España, España, España“? A què ve tanta d’hipocresia? Aquesta opció política ja estava dins la dreta -i dins part del PSOE. En el cor. I és en el substrat ideològic … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al Diario de Mallorca

Un recordatori necessari, i una felicitació igualment necessària. Cal recollir els records dels veterans excursionistes i muntanyencs/muntanyenques de ca-nostra. No podem permetre’ns el luxe de perdre els referents. Un d’ells, indiscutible, és Don Pep Canals i Gomila. I na Catalina … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, també

L’alegria de rebre un sobre per correu postal. I més si el sobre conté aquesta bella edició d’un nou poemari d’en Miquel Àngel Lladó, bon amic, excursionista, persona compromesa en allò social i en allò ecològic, escriptor sensible, humà compassiu, … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al Bellver

Surt avui aquesta ressenya meva al suplement cultural Bellver del Diario de Mallorca. Som fans dels Mumin, i encara no en sabem la raó. Pura màgia literària.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados