Archivo de la categoría: Sin categoría

La nuesa del silenci, avui, a Última Hora

Un bon amic m’envia per uasap còpia de la secció literària i cultural que setmanalment publica el sempre punyent Antoni Serra al diari Última Hora. He de donar les gràcies als dos. Al bon amic per la molèstia de facilitar-me … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Del passat dijous, dia 9

La meva ressenya, de dijous passat al suplement Bellver del Diario de Mallorca, d’un molt bon llibre escrit per l’autor valencià Pasqual Alapont. Un relat del tot recomanable:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Per estar content

Apareix a la fi el llibre Historias de acá y de allá: 25 autores iberoamericanos de narrativa para niños, que han coordinat Sergio Andricaín, de la Fundación Cuatro Gatos, i Pedro César Cerrillo, del CEPLI (Centro de Estudios de Promoción … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Uns dies pel Camí del Nord

Caminant uns dies (quasi sempre sota la pluja) des de Donostia fins a Gernika pel Camí del Nord, en basc: Done Jakue Bidea, el Camí de Sant Jaume. Un paratge preciós, tant de muntanya com de vorera de la mar. … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Una entrevista sobre La nuesa del silenci

Gràcies a Alfons Navarret, factotum del programa Mar de muses. L’entrevista comença aproximadament en el minut 37, fins el final. Alfons i jo parlam dels continguts del llibre i del que ens suggereixen alguns dels textos de La nuesa del … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Dues (per a mi) precioses reedicions

Eh, vellmarí! i N’Anna i el vern són els títols de dos (ja vells) relats meus que estimo molt. I per això vull agrair, primer de tot, a l’editorial mallorquina ifeelbook editors que hagi fet l’esforç de posar-los novament a … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

I una lectura més

Una història del desenvolupament de l’Ornitologia, que m’ha deixat un bon amic. Ja hi som dedins, perquè és certament molt interessant:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Lectures de novembre

Començarem el mes, i que faci bon temps!, amb una caminada des de Sant Elm fins a Esporles, pel GR221 o Ruta de Pedra en Sec. Espero que el genoll resistesqui. L’esquerre, el tenc un poc afeblit. Veurem. Caldrà dur … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

No tot són marines

També, paisatges abstractes potser suggerits d’imatges oblidades o només retingudes en l’inconscient:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Marines

Estic practicant les marines. Intento seguir les orientacions que l’aquarel.lista Cesc Farré ens va donar al seu curset a Sa Cabaneta. Aquí en teniu algunes mostres:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados