Archivo de la categoría: Sin categoría

Tres més

Estudio la manera de fer paisatges (és el que vull arribar a saber fer, i afirmo que només vull fer-ho per trobar una satisfacció personal, mentre que me duri aquesta dèria). Paisatges imaginats des dels reals que tenc arxivats en … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Vergonya i distracció

Sento avui vergonya de viure, d’haver de viure en l’estat espanyol actual. Però, aquest és un lloc per a la cultura, per als llibres i la lectura, per al gaudi i l’obsequi, per a la comunicació i els aprenentatges, per … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Portada del Bellver d’avui

Perquè fa 200 anys de la publicació del llibre Frankenstein o el Prometeu modern, de Mary W. Shelley. 200 anys del naixement d’un mite, doncs.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Un plaer senzill

Em podeu creure quan dic que jugar amb els colors i l’aigua és un plaer, i també una aventura. Avui he fet, tot avançant que diumenge i dilluns serem per Cabrera amb un veler si el temps no ens tira … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Més pluja

I vent, i fred, i diuen que als cims de la Serra ja hi ha caigut neu. Espero que el mal temps passi per poder sortir a caminar. Mentrestant, a casa, llegesc, escric una estona, rebo novetats, passo el temps. … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Plou i cal treballar dins la casa

Per llegir, escriure un poc, i per fer, per exemple, això:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Diuen que arribarà el fred

Que arribi, doncs, d’una vegada! I si ara procuram cercar estones per llegir tot el que tenim pendent, encara amb el fred trobarem més moments plaents per fer-ho, agombolats a casa, enfora d’inclemències meteorològiques (les darreres de les quals han … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al suplement Bellver

Al suplement Bellver, del Diario de Mallorca d’avui, aquesta ressenya d’un àlbum preciós:

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Proves

M’entusiasmen els paisatges. Practico per aconseguir que el pinzell vagi sol, i que la mescla i proporció d’aigua i colors s’avenguin… Començo a pensar que no tendré temps d’aprendre’n a bastament. Això sí: m’encanta l’estona en que l’aquarel.la m’allunya de … Sigue leyendo

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados

Avui, al cultural Bellver

Un llibre preciós! Ressenya d’avui al suplement cultural Bellver del Diario de Mallorca.

Publicado en Sin categoría | Comentarios desactivados